شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد
نشست مسئولین شبکه بهداشت و درمان لامرد با محوریت جوانی جمعیت و حمایت پایدار از خانوادهها
در راستای توجه به سیاستهای حمایتی از خانواده و ضرورت تقویت فرهنگ فرزندآوری، نشستی با حضور "دکتر فاطمه امینی"سرپرست و"مهندس یعقوب رضایی" معاون بهداشتی شبکه و مسئولین واحد سلامت خانواده در سالن فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ، این نشست، با هدف برنامهریزی ، افزایش آگاهی عمومی و حمایت همه جانبه از خانوادهها بهعنوان یکی از محورهای مهم توسعه اجتماعی برگزار شد. دکتر امینی با اشاره به جایگاه نسل جوان در آینده کشور، اظهار داشت: «تقویت بنیان خانواده و فراهمسازی زمینههای مناسب برای رشد و شکوفایی جوانان، نیازمند همکاری و تلاش مستمر همه دستگاهها و مجموعههای اجرایی است.»

معاون بهداشتی شبکه، نیز ضمن تشریح اقدامات و برنامههای پیشبینیشده در حوزه حمایت از خانواده، بر ضرورت همراهی نهادهای مختلف برای اجرای برنامههای مرتبط با جوانی جمعیت تأکید کرد و افزود: «توجه به دغدغههای خانوادهها، حمایت از زوجهای جوان و ایجاد امید و انگیزه در نسل جدید، از اولویتهای مهم مجموعه خواهد بود.»
این نشست با هدف بررسی راهکارهای عملیاتی، افزایش هماهنگی بین دستگاهها و تقویت اقدامات فرهنگی و حمایتی در حوزه خانواده وتلاش برای افزایش نسل جوان و جوان شدن نیروی انسانی کشور ، با حضور" علی علیزاده فرماندار "و امام جمعه شهرستان لامرد و جمعی از مسئولین برگزار شد.

نظر دهید