25 مهر 1403

  • 1403/06/09
  • - تعداد بازدید: 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در آخرین روز از هفته دولت انجام شد ، کلنگ زنی ساخت پایگاه اورژانس غرب شهر لامرد

در آخرین روز از هفته دولت انجام شد ، کلنگ زنی ساخت پایگاه اورژانس غرب شهر لامرد

با حضور نماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، مهندس خضری فرماندار شهرستان لامرد ،مسوولان ؛ نیک اندیشان حوزه سلامت ، کلنگ ساخت پایگاه اورژانس غرب شهر لامرد به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لامرد، دکتر «سید موسی موسوی» نماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر  در مجلس شورای اسلامی با تقدیر  از پیگیری های سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد برای ساخت این پایگاه، گفت : با یاری خداوند متعال و همکاری مسوولان شهر لامرد، تلاش می کنیم تجهیزات مورد نیاز این پایگاه تا پیش از اتمام ساخت پروژه، تهیه شود.

 او افزود : نجات جان تنها یک انسان همانند نجات جان تمام بشریت است و از خیر نیک اندیش این پروژه نیز تقدیر نمود.

مهندس «یعقوب رضایی» نیز در آیین کلنگ زنی این پایگاه اورژانس، گفت: در تفاهم نامه ای که با یکی نیک اندیشان سلامت برای ساخت پایگاه اورژانس غرب شهر لامرد به امضا رسید، مقرر شد این پایگاه اورژانس با زیربنای تقریبی 140 مترمربع در زمینی با مساحت 700مترمربع با اعتباری بالغ بر دو میلیارد وپانصد میلیون تومان ساخته شود.

معاون بهداشت شبکه و درمان شهرستان لامرد افزود :بزرگترین هدف از  ساخت این پایگاه، کاهش زمان حضور نیروهای اورژانس، بر بالین بیماران  بویژه در سمت غرب  و شمال غربی شهر لامرد و روستاهای غرب شهر لامرد  است که امیدواریم به زودی، به بهره برداری برسد.

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 107131
کلیدواژه