25 مهر 1403

  • 1403/07/17
  • - تعداد بازدید: 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تزریق واکسن آنفولانزا در گروه مادران باردار لامرد

تزریق واکسن آنفولانزا در گروه مادران باردار لامرد

کارشناس مسئول سلامت خانواده ، جمعیت و مدارس شبکه بهداشت و درمان لامرد از واکسینه شدن رایگان مادران باردار دارای  بیماری زمینه ای این شهرستان بر علیه بیماری آنفولانزا خبر داد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان لامرد، «فاطمه شریفی» گفت: طرح واکسیناسیون مادران باردار از هفدهم  مهر در لامرد آغاز شده و مادران باردار دارای بیماری زمینه ای پس از تماس با آنها، می توانند با در دست داشتن کارت یا مدارک مربوط به بارداری به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه های بهداشت مراجعه کنند.

او افزود: در این طرح، مادران باردار دارای بیماری های زمینه ای در هر سن بارداری مانند دیابت ،فشارخون بالا ،قلبی  و عروقی و مادران باردار  با اولویت سه ماهه سوم  بارداری ، سه ماهه دوم بارداری ،سه ماهه اول بارداری و مادران زایمان کرده تا 42روز پس از زایمان نیز واکسینه می شوند.

کارشناس مسئول سلامت خانواده ، جمعیت و مدارس شبکه بهداشت و درمان لامردبیان کرد: مادران باردار از مراجعه بدون هماهنگی به مراکز خودداری کنند و تنها زمانی که با آنها تماس گرفته شد، در مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت برای تزریق واکسن آنفولانزا حضور پیدا کنند

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 110098
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید