04 تیر 1405

  • 1405/04/01
  • - تعداد بازدید: 6
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد

ارزیابی خدمات سلامت و تجلیل از مقام ایثار؛ سفر مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شهرستان لامرد

سفر مسولین ,وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز به شهرستان لامرد و بررسی روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان حاج محمود حاج‌حیدر و دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و‌درمان لامرد ،در این بازدید، که با هدف پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت و همچنین بررسی ظرفیت‌های اجتماعی و سلامت‌ محور،منطقه انجام شد، دکتر" محمد اسماعیل مطلق" معاون دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، با قدردانی از تلاش‌های کادر درمان در بحران جنگ تحمیلی،اظهار داشت: «خدمت‌رسانی مطلوب به مردم و ارتقای کیفیت خدمات سلامت از مهم‌ترین اولویت‌های نظام سلامت است و تلاش شبانه‌روزی کارکنان حوزه بهداشت و درمان، سرمایه‌ای ارزشمند برای جامعه محسوب می‌شود.

،دکتر "عبدالحسین فرح بخش" مشاور رئیس دانشگاه با حضور در این بازدید ، تأکید بر توجه ویژه به سلامت جسمی و روانی ایثارگران و جانبازان، بر ضرورت تقویت حمایت‌های اجتماعی و خدمات سلامت برای این عزیزان تأکید کرد.

دکتر فاطمه امینی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد، در این دیدار با تأکید بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های درمانی، توسعه خدمات تخصصی و حمایت از کارکنان حوزه سلامت، خواستار توجه ویژه مسئولان ملی و استانی به نیازهای درمانی شهرستان لامرد شد. وی با اشاره به نقش راهبردی این شهرستان در جنوب استان فارس، بر لزوم تسریع در تأمین تجهیزات پزشکی، توسعه فضاهای درمانی و ارتقای سطح خدمات بیمارستانی برای پاسخگویی مطلوب به نیازهای مردم منطقه تأکید کرد.

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 155386
کلیدواژه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید